GBOB 2009 -- всенародная запись на курсы "Как учиться Бодаться"
Ох і веселять мене всі ці холівари в інтернеті з приводу останнього фіналу GBOBу.
Всі ці історії про членів журі, які під час конкурсу блукають десь по закамарках, про напередвизначеність переможців (в цих розповідях мені чітко проглядувалися натяки на небесне призначення). Але найбільше тішать післяматчеві пред'яви заангажованих осіб, провінційна клановість та містечкова дріб'язковість.
Чомусь дивно, що ніхто до сьогоднішнього дня не зауважив, що конкурс, з певних причин, чахне на очах, що з року в рік увага до нього не зростає і в цьому я бачу кілька причин.
По-перше, жодна з груп, яка їздила на фінал в Лондон не підписалася на жоден європейський лейбл. Можна сказати що зараз видання диску справа неприбудкова, індустрія вмирає і все таке, я б з цим теж не погодився, але чому тоді ніхто з українських репрезентантів не втрапив в обойму будь-якого європейського чи англійського концертного промоутера? Скоріш за все, тому що все, що було презентовано в Лондоні від України там або не цікаве, або в них в самих такого кури не клюють.
По-друге, жодна з команд-переможців українських фіналів, окім ТОЛу не збере завтра середнього розміру клуб в будь-якому обласному центрі. Це вже я до того, що як конкурс "ало ми шукаємо таланти", GBOB теж не працює.
По-третє, після смерті українського нью-металу, яка як завжди в таких випадках, не синхронізувалася зі світовою на років п'ять, виявилося що достойних представників інших жанрів, не так вже й багато, а ті хто б і міг не зацікавлені з певних причин.
По-четверте, як виявилося в фіналі 2009 не були представлені гурти не цікаві для публіки. Подивитися на фінал, як на зріз кращих з кращих в українській альтернативній сцені вирішила така мізерна кількість людей, яких навіть не вистачило на для того щоб заповнити половину Бінго.
По-п'яте відношення організаторів до самого конкурсу демонструє те, що на офіційній сторінці фестивалю стоїть вірусне попередження і ніхто навіть не написав жодних листів в гугл щоб це прибрали (це якщо історія про те, що вірусу, який поширював цей сайт, там вже немає -- правда)
Ага, ну і на фіналі я не був, тому про виступи в Бінго ні слова.
А що Ви, шановні соратники, думаєте з приводу таких речей? І взагалі що з цим ще можна зробити?
Ну і для того щоб не було так багато букв поставлю тут картинку, яку гугл видає сьомою за запитом "українська альтернативна музика", звертінь увагу на графіті.
угу, прикро за цією епопеєю спостерігати
з іншого боку – з останніх 3ох років ГБОБу (світового) всього кілька команд мене самого зацікавили. От мені було б цікаво почитати порівняльний аналіз, хто від нас їде цьогоріч, хто від Британії, Франції ітп. Це було б круто, по-мойму :)
> цікаво почитати порівняльний аналіз, хто від нас їде цьогоріч, хто від Британії, Франції ітп.
це і справді була б цікаво почитати, якщо не напишете на sumno.com – то покопаюся в інеті сама
і напишеш на sumno.com ? :)
run lola run
1. "але чому тоді ніхто з українських репрезентантів не втрапив в обойму будь-якого європейського чи англійського концертного промоутера?"
а яким чином, ти думаєш, АтмАсфера гастролювали Скандинавією кілька тижнів тому? (проблема, правда, в тому, шо в Україні про це ніхто не знає)
2. на фотці – http://na-koloss.livejournal.com, який організовував Бандерштат :)
припадковий виступ на літньому фестивалі це не гастролі, хоча до честі Атмасфери це теж неабиякий успіх
> мізерна кількість людей, яких навіть не вистачило на для того щоб заповнити половину Бінго.
уш не знаю, куди дивиться їх начальство щодо промо, правда. я коли була в Києві, шоразу про фінали GBOB дізнавалася лише завдяки тому, що Козій мені розказував, а так би і не знала. а я їх 100% ЦА, інтернети читаю, радіо включаю, плейліст в мене форматний... 100% ЦА не попадає в покриття їх промо ...